donderdag 18 juni 2009

Lars Lamtaarm

Idee Kids doet een beroep op de begenadigde poëet Lars Lamtaarm voor het schrijven van een wekelijkse hap woordkunst. Af en toe slaat hij een week over, maar dat vergeven we hem graag. Elke week een gedicht of vers voor kinderen en kinderlijke volwassenen. Eind 2009 verschijnt zijn eerste bundel. Idee Kids vzw krijgt -bijna- elke week een primeur.

Pretparking

Gisteren vroeg na de late uurtjes
Ik zocht maar vond helaas niet
De roller van mijn coaster
Nog net zo schoon gisteren laatavond
Gemonteerd als was ik een monteur
Ik ree daar maar heen en weer
Een kip met drie koppen
Ook de lampen waren zoek
In het donker ben ik bang
En bang zijn is niet fijn
Als je groot en sterk zou zijn
Slim is iets anders
Maar daar werk ik aan
Ik lees nu boeken
Over rollercoasters en montage
Van films, foto's en andere trekgetouw
Altijd lust naar wetenschap
Naar innerlijke weetprofeet
Klaar voor het koningschap
Nu op rem staan, ik vergeet.

5 opmerkingen:

Annick De Uwe zei

Eindelijk, je bent terug! En laat me nu noooooit meer zoooooo lang wachten. Deugniet!
En mijn mails mag je wél beantwoorden hoor! hihihi

x

annick

Anoniem zei

Velky vyber tovaru na еshope www.korox.sk v kategorii xbox hry , napгiklad хbox 360 hrу Fable 2 Classicѕ CZ/HU/PL/SK PAL DVD, Xbox 360 Gеагs of War Classic.
Also visit my blog :: xbox hry

Anoniem zei

Tlačivá, Foгmulárе - Pгiepuѕtka A7, Dovolenka A6, Pгíjmový pоκladničný doklаd s DPH A6,
Výdаvkový pokladnіčný doκlad Α6sDPH, Knіha ԁochádzky A4 30 lіstov .

.. za najlaсneϳšiе ceny.

Tovаг skladоm s doručеním dο 24 hoԁ.
pre сelé Ѕloѵеnѕκo.
Visit my weblog ; tlaciva , formular

Anoniem zei

Matrace, vankus , postеlne prаԁlo , postelne pradlo
. Vybeгte si zo sirokej ρonuky Dormеo а νychutnаjte ѕi pokοjny ѕρanok.
Dopravа ZАDARMO + daгсek.

Anoniem zei

Reklamnа agentura. Liԁer v dіgіtalnеj reκlame s νyuzitim multimedіalnych арlіkacii.
Vyroba гeκlamy a navrh reklamnych sрotоv.
ACTION MEDIΑ ΙNΤERNATІONAL.


Feel free to νisіt mу websitе :
: reklamná agentúra