donderdag 19 november 2009

Lara Lastafel

Lara Lastafel, De ultieme concurrente (neen, geen familie van) van Lars Lamtaarm brengt binnenkort haar eerste langverwachte dichtbundel op de markt, getiteld "Kampen zonder krampen"

Even het titelgedicht;

Kampen zonder krampen

Kampen met halo geen lampen
Kampen met kookdampen
kampen met serieus veel stampen

Kampen met mooie vampen
Kampen met te overwinnen rampen
ja, tegenwoordig zelfs graskampen

Maar boven alles zijn het
kampen zonder krampen


*Applaus*
En gij nu, Lars!


Groetjes,

Sarah

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Annick? De Uwe?

Silvie zei

Go Lara Go!!!

Annick zei

Bah Lara, ik krijg KRAMP van JOUW krabbels! Geef mij maar Lars, he's the best. Hem zo nadoen, geen inspiratie voor een origineel blogbericht dan?
Toch goed geprobeerd, maar 't mag bij die ene keer blijven.

Love you Lars!

x

Annick

Annick De Uwe zei

En Silvie stelt me toch ook een beetje teleur, zo goedkoop^dwepen met een eendagsvlieg!
Ik had meer stijl van jou verwacht.
Jammer.

Vind ik niet leuk.

Tom Dedoncker zei

Lars is toch beter ja.

grt

Tom

Anoniem zei

Wat een belachelijke discussie, terwijl een discussie overbodig is...Die fijngevoeligheid van Lara doet een mens deugd..

Annick zei

Ik luister niet naar mensen die anoniem zijn, dat is laf!