vrijdag 4 december 2009

December, cadeautjesmaand! Win Elke Dag!

Hoor wie klopt daar kind'ren? Hoor wie klopt daar kind'ren?
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen 't raam?

We schrokken ons een bult, maar 't was die lieve Sint die ons vereerde met een bezoekje:

"Beste Idee Kidsers, omdat jullie het hele jaar zo braaf kampen hebben georganiseerd en kinderen hebben geamuseerd, schenk ik jullie hierbij een koffer vol cadeautjes om aan jullie fans uit te delen".

En die Schatkoffer is écht de moeite waard!

Een Schatkoffer vol cadeautjes!

We zijn dan ook zeer blij en vereerd dat we ze mogen wegschenken.

Wat moet je doen om te winnen?

1. word fan van de Idee Kids Facebookpagina (ben je al fan, dan mag je deze stap overslaan).
2. bekijk de 'wedstrijdvraag van de dag' op de Idee Kids Facebookpagina.
3. geef het antwoord op die vraag door:

  • post jouw antwoord in je eigen facebook 'status' ('wat ben je aan het doen') + vermelding @ idee kids kampen
  • post jouw antwoord ook op de Idee Kids pagina als reactie op de wedstrijdvraag van de dag.

Bijvoorbeeld:

vraag: 'van welk land wil je koning worden en waarom?'

antwoord: ik wil koning worden van Spanje om dichter bij de Sint te wonen @ idee kids kampen

Elke dag wordt de winnaar van de dag ervoor bekend gemaakt. We gaan de hele maand december door, elke dag opnieuw kan je iets winnen!

In onze schatkoffer o.a.: een Koningskostuum (t.w.v. €39,95), een Spookjeskostuum (t.w.v. € 39, 95), het spel De Kolonisten (t.w.v. € 19,95) , een boek + cd van Kapitein Winokio (t.w.v. € 16,95) , een Idee Kids projectkamp (t.w.v. € 110), een Elfjeskostuum (t.w.v. € 39,95), en nog véél meer!

Succes!

Silvie

5 opmerkingen:

Sarah zei

Waaaaaaa, ik doe mee!!

Anoniem zei

amaaaai dat is gigantisch de moeite!

Anoniem zei

tof ik doe mee maarre wil wel wat winnen hoor


roodkapje

Eveline zei

Mijn naam is Eveline Pantomien en ik ben de harlekijn aan het hof

ilse zei

ik doe ook mee!