dinsdag 27 april 2010

dinsdagse ditjes en datjes

'Dinsdagse ditjes en datjes', oftewel... de enige echte bureauroddelrubriek.Uw toegewijde journaliste -moi- gaat gedurende de hele werkweek undercover om u –de nieuwsgierige Aagjes- op dinsdag te verblijden met de sappigste verhalen en ontdekkingen over de Idee Kids medewerkers...

Deze week ... 'Operatie Clean Desk'...

... en omdat de menigen nogal verdeeld zijn, laten we U stemmen op wie de cleanste desk heeft... :). Stemmen kan door bij 'reacties' de naam van de persoon te zetten bij wie de properste bureau hoort.

bureau Vincent , Stijn en Wim

bureau Vicky

bureau Inès en Stephanie


bureau Silvie (het lijkt me wel duidelijk dat dit het dus is :))


bureau Sarah


bureau Nina


bureau Nele


bureau Kristof


bureau Kim


bureau Isabelle (hier vertegenwoordigd door Carmen)



Het Eiland An, Heleen en Saskia



bureau Carmen


bureau Björn

bureau Anneleen

Het lijkt mij persoonlijk duidelijk, maar stemmen staat vrij! :D
Silvie

3 opmerkingen:

Karolien zei

Ik stem voor het eerste bureau, het enige waar écht aan gewerkt wordt lijkt mij ;)

Silvie zei

Ik stem voor Sarah!

Heleen Vullers zei

Ik stem voor Silvie en Sarah :) Dat van Silvie ligt echt het properste maar aan het bureau van Sarah is er wel het meeste veranderd :) Ik wist niet dat er daar een bureau stond voor Sarah haar stoel :p Lag vol boeken en inspiratiemateriaal :)