maandag 11 oktober 2010

Stickeractie winnaar september 2010

Beste,
Ik vond het echt super op kamp...
Dus zou ik graag veel kindjes meehebben op kamp !
Ik ga dus naar school in mijn fantastisch ideekids t-shirt, met veel stickers op mijn fiets en helm ! Ze hebben nogal gekeken naar mij !
En iedereen vroeg van waar die stickers kwamen !
Op, naar een nieuw leuk ideekids avontuur !!!!
Daan Vannieuwenhuyse
IDEEKIDS .... IS SUPER SUPER LEUK, IDEEKIDS .... IS SUPER SUPER LEUK, IDEEKIDS IS SUPER SUPER LEUK.... IDEEKIDS IS SUPER LEUK !!!!
( mama komt zot met mijn liedje van ideekids op de muziek van Dos Cervezas :-))



Met onze stickeractie kan je elke maand een gratis Idee Kids Projectkamp winnen!

De winnaar van de maand september is... DAAN! Proficiat!!! We sturen je een gratis kamp toe!

Ook deelnemen? Easy!

1. Vraag een stickerblad aan: stuur een mailtje naar info@ideekids.be of bel ons: 070 22 55 66
2. Kleef je sticker op een leuke plaats
3. Neem een foto en mail deze door naar info@ideekids.be.

Tot op kamp!?

Silvie

Geen opmerkingen: