vrijdag 12 november 2010

Conclusies enquête monitoren bevraging en onze winnares!

VIE_0190

Dag allemaal,


Met veel plezier hebben wij vandaag de notebook overhandigd aan Ellen Van Himbeeck.

Zoals beloofd hier een kort overzicht van de conclusies uit de enquête:

-60% van de jongeren vindt zijn weg naar Idee Kids via vrienden (mond aan mondreclame). Gevolgd door de Idee Kids website 30% en 17% via de jobsites. Mond aan mondreclame is nog steeds een populaire vorm om de naambekendheid uit te breiden. We gaan bekijken hoe we Idee Kids meer in de kijker kunnen plaatsen. 3% van de bevraagden vermeld de fietsenlabel.

-Email is nog steeds het populairste communicatiemiddel, 44% geeft aan dit het meest te gebruiken, gevolgd door sms (40%) en telefonie (11%). Ze geven wel aan dat Idee Kids nog meer gebruik kan maken van sms (33%) en briefwisseling (39%).

-Facebook is nog steeds de koploper op gebied van Sociale Media, 62% zegt dit dagelijks te gebruiken, gevolgd door MSN (68%) en Skype (18%).

-56% zegt dat een TV-spot hen het best bijblijft, gevolgd door mond aan mondreclame (14%) en een radiospot (11%). Een spot op Youtube staat op de laatste plaats (3%), samen met een affiche en flyer.

Tot binnenkort!
 
Stephanie, Inès en Heleen

Geen opmerkingen: